”Hei!
Unohditko palauttaa oheisessa vuokrasopimuksessa mainitun
tuotteen? Palauttaisitko sen viipymättä mikäli et enää tarvitse sitä! Jos olet
jo palauttanut tuotteen tai vuokraustarve jatkuu – ilmoita siitä meille! Mikäli
emme saa tietoomme palautuspäivämäärää 4.3.2013 mennessä laskutamme tuotteen
maksimivuokran! ”
Alla yhteystiedot ja liitteenä 14.8.2012 päivätty vuokrasopimus.
No mie sitten heti soittamaan ja kertomaan, että olen
palauttanut kyynärsauvat puhelimitse saamieni ohjeiden mukaisesti ko. firman omaan
toimipisteeseen, ei Ympyrätalon Mehiläiseen, josta ne sain. Lupasivat selvitellä
ja soitella seuraavana päivänä ja niin tekivätkin.
Oikein ystävällinen naishenkilö sieltä soitti ja kerroin
minulla olevan tallessa pakettikortin osa, josta ilmenee päivämäärä, 24.9.2012,
jolloin sauvat postin kautta lähetin. Soitin vielä 10.10.2012 firmaan ja
varmistin, että sauvat tulivat sinne. Olin senkin merkinnyt muistiin
pakettikortin reunaan. Olin tuon tarkistussoiton jälkeen unohtanut koko homman.
Kukapa niitä laskuja enemmälti kaipailee.
Asiahan oli näillä selvityksillä kunnossa ja henkilö
pahoitteli tiedon välille jäämistä. Asiallisesti hoidettu homma yrityksen
puolelta.
Sain sieltä viikon kuluttua 60 euron laskun, jonka maksoin,
skannasin ja pistin menemään vakuutusyhtiöön sähköisenä. Kyselin samalla,
voisinko saada vielä maksusitoumuksen ortopedillä käyntiin, jos polvi vielä
toukokuussa on samassa jamassa.
Olen kyllä ennenkin huomannut, että arksitointi on hyödyllistä ja, että joistakin puhelinkeskusteluista kannattaa tehdä muistiinpanoja. Pitänee jatkaa samaa rataa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Miun juttuja saa vapaasti kommentoida.